مثل تموم عالم حال منم خرابه !

1)
جوابهاي مكانيك سيالات را که خودم حل کرده ام با جوابهای حل المسائل که از اینترنت دانلود کرده ام چک میکنم….نصفشان را اشتباه حل کرده ام …فردا قرار هست همه ی اینها را تحویل بدهیم… اشتباهات را تصحیح میکنم …سرم دارد ميتركد … ديگر كار خاصي هم  نميتوانم انجام دهم  ….چشمانم را ميبندم و تمام !
همه ي حرفهاي نگفته كه در مغزم در حال جنب و جوش هستند تمام ميشوند .

سرم را بلند ميكنم و عشقم را ميبينم كه آرام آرام دارد به طرفم مي آيد ، بازوهايم را باز ميكنم و او را در آغوشم ميگيرم ، و آرام لبهايش را ميبوسم …دلم راضي نميشود باز هم ميبوسمش …داغي لبهايش را با تمام وجودم حس ميكنم …. و سكانس عاشقانه ي زندگي من آغاز ميشود ، يك سكانس عاشقانه ي دو نفره !
دو نفر در آغوش هم و لبهايي كه به هم چسبيده ميشوند ، و نجواهاي عاشقانه ي در گوشي !
ناگهان بیتی از  حافظ به ذهنم می آید:

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی

                                                 گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

دست از تایپ کردن میکشم ….


2)
سهراب میگوید:
گوش کن ، جاده صدا می زند از دور قدم های ترا .
چشم تو زینت تاریکی نیست .
پلک ها را بتکان ، کفش به پا کن ، و بیا .
و بیا تا جایی ، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد .

3)
حمید هامون هم میگوید:
دارم فرو می رم، من دیگه به هیچی اعتماد ندارم، به هیچی اعتقاد ندارم، دارم هدر می رم، این یعنی چی … می دونی دکتر من یه موقعی فکر می کردم یه گهی میشم اما هیچ پخی نشدم چهل و خورده‌ای ازم گذشته بدتر آویزونم آویزون…چیکار کنم؟… ما آویخته‌ها به کجای این شب تیره بیاویزیم این قبای ژنده و کپک زده‌ی خودمونو ؟

10 دیدگاه

  1. بهار said,

    نوامبر 21, 2008 at 9:24 ق.ظ.

    سلام
    هی هی هی داری از درس فرار می کنیا
    امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب خوب بشه
    خوش باشی

  2. بانو said,

    نوامبر 21, 2008 at 10:30 ق.ظ.

    انسان به این امید پا به عرصه ی وجود می گذارد که در آینده گهی بشود ولی خب همه که نمی توانند گهی شوند چون اصولا آن موقع سنگ روی سنگ بند نمی شود…!

  3. داریوش said,

    نوامبر 21, 2008 at 10:48 ق.ظ.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Marcus_Antonius

  4. njame said,

    نوامبر 21, 2008 at 4:35 ب.ظ.

    سلام.
    ای ول!
    انگار این عشق آتشین شما کم کم داره کار رو به جاهای باریک میکشونه!
    ایشالا از این عشق های سرکاری دوران جوانی نباشه!!

  5. abji afsooon said,

    نوامبر 22, 2008 at 5:49 ق.ظ.

    salam dadashe golam hal ahvalet chetore?
    bebinam in axe khodete?ya…… j
    un hafte natunesam biam tabriz bodam vasat s dadam az goshi dokhtar khalam khamush bodi ey sheiton bazam mozahem dari?mikhai radeshon konam?
    nazaret chie dastane zendegimo benevisam?noskheye avalesho midam be u
    tu in 1 hafte bazam 1 tasmime bozorg gereftam ke masire zendegim bazam picho pich shod
    khodeto ziad narahat nakon abji gorbonet beshe


    پاسخ من :
    سلام آبجی
    آره عکسه منه
    من دیگه از اون خطم استفاده نمیکنم ….یعنی خیلی خیلی کم استفاده میکنم …بیشتر با ایرانسل کار میکنم ..به صرفه تره !
    بنویس آبجی جان
    من منتظر میمونم مطالبت رو بخونم

  6. abji afsooon said,

    نوامبر 22, 2008 at 5:53 ق.ظ.

    dadash labaye ki ro mibosi? ey sheiton dadash
    fagat bego az daneshgahe ya famil bad ma berim …………badabada mobarak bada………. b

  7. ساقی said,

    نوامبر 22, 2008 at 5:54 ق.ظ.

    سلام

    چرا همیشه عاشقانه هاتونو به این چیزا ختم میکنید؟…
    ارزشش خیلی بالاتر از این حرفهاست.
    عشق رو میگم.

    یاعلی

  8. نوامبر 22, 2008 at 6:49 ب.ظ.

    سلام
    مزخرف تر از سیالات وجود نداره.
    یا علی

  9. ایثار said,

    نوامبر 22, 2008 at 8:28 ب.ظ.

    دو سالی بود که دنبال «آدم ها روی پل» شیمبورسکا می گشتم تا این که خیلی اتفاقی توی یه نایاب فروشی پیداش کردم. حالا تقریبا همه روز دارم می خونمش. به نظرم جزو اون کتاب هایی است که اگر نخونده از دنیا بری واقعا سرت کلاه رفته!

  10. عزیز دل برادر said,

    نوامبر 25, 2008 at 9:06 ب.ظ.

    من دو وقت یاد لبهای داغ معشوقه ام می افتم. بعد تمام آغوش تنگ و لطیفش را و بعد سکوتی گرم.
    اما …
    کاش او …
    راستی دوست ندارم تصویر این زیبایی برای غیر متصور شود. از شما متعجبم! بعضی وقتها فکر میکنم با هویتی مجازی می نویسی و عزیز دل خواهری. هر چه باشد من دل خوشی ازین جماعت آبجی ها ندارم .
    مخلصیم عزیز


    پاسخ من :
    هویت مجازی ؟ نه من همین ح.ج هستم :)


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

